Norsk Kundebarometers resultater for 2024 viser at Møbelringen, for andre år på rad, har de mest fornøyde kundene i møbelbransjen.
Vi i Møbelringen har jobbet og jobber fortsatt systematisk med å bedre kundeopplevelsen i butikk og bruke de kundetilbakemeldingene vi får fra våre kunder, uavhengig om de handler i våre fysiske butikker eller på nett, til å bli bedre. Dette arbeidet har vært viktig for å øke tilfredsheten til våre mange kunder.
Personlige valg er et viktig servicetilbud som vi vet at våre kunder setter pris på, og som gjør at vi har bransjens mest tilfredse kunder. Nordmenn har stor kjærlighet for hjemmet sitt. Når det oppstår problemer, så skal de være trygge på at vi raskt gir dem gode svar på spørsmål de har eller retter opp feil, hvis vi har skyld i at et møbel eller gjenstand ikke svarer til forventningene. Det er ekstra viktig for de lokalene eierne, som har et nærere forhold til sine kunder enn ledelsen i enkelte andre kjeder. Den nærheten skal vi beholde og videreutvikle.
Norsk Kundebarometer gjennomføres hvert år, i et samarbeid mellom Handelshøyskolen BI og Barcode Intelligence. I undersøkelsen måles kundetilfredshet og lojalitet på en skala fra 0 til 100, der 0 er dårligst og 100 er best.